Avatar billede tlj100 Nybegynder
12. november 2014 - 10:29 Der er 6 kommentarer

Kan ikke starte min laptop (Acer)

Når jeg prøver at starte min computer så skriver den.:

Der opstod en fejl under konfiguration af windows opdateringer. Gendanner ændringer. Sluk ikke for computeren.

Jeg har prøvet at lade den køre i mange timer men der sker intet hvad gør jeg..?
Jeg har læst om andre der har haft samme problem, hvor de får alle mulige gode råd om hvad de skal prøve at gøre/skrive, men mit problem er bare at jeg ikke har får mulighed for at skrive noget som helst!
Nogen gode råd..?
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
12. november 2014 - 10:30 #1
Prøv at starte den op i fejlciteret tilstand.
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
12. november 2014 - 10:31 #2
Fejlsikret
Avatar billede tlj100 Nybegynder
12. november 2014 - 10:37 #3
Hvordan gør jeg det..?
Avatar billede tlj100 Nybegynder
12. november 2014 - 10:48 #4
Jeg har prøvet at trykke SHIFT+F8 under opstart, men der sker intet!
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2014 - 12:01 #5
Kører den Windows 8, og/eller har du en Windows cd du kan boote på og evt reparere din installation?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2014 - 12:21 #6
Ellers prøv at holde F2 knappen nede under start. Lykkes det, skulle du derefter kunne trykke F8. Kommer du derind, så slet sidste opdatering. Det virker på min windows 8.1.