Avatar billede escape4ever Novice
17. november 2014 - 13:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genfind windows key

Hey

har købt en bærbar hvor windows var pre-installeret på, men nu ville jeg gerne formatere den, og ville derfor gerne have fat i min produktkey, men jeg kom til at fjerne den istedet for, kan man finde den på andre måder? der er ingen label under den med nøglen som der ellers plejer at være,

tænker lidt om man kan finde den i bios selvom jeg valgte at slette den?
OS er W8
Avatar billede GMB80 Nybegynder
17. november 2014 - 14:03 #1
Avatar billede escape4ever Novice
17. november 2014 - 14:14 #2
Super fedt det virkede takker :D
Avatar billede claes57 Ekspert
17. november 2014 - 14:16 #3
Når du henter (link i #1)  Magical Jelly Bean så vælg speciel installering, så kan du fravælge at få 'speed up my pc' med ind.

Programmet har en stor fordel fremfor lignende - Under Tools er en 'load Hive'. Den bruges hvis man fx har en harddisk fra en maskine, der ikke kan starte tilsluttet via usb til egen maskine - så kan man pege ned til den reg-db på den disk og trække data ud derfra.
Avatar billede escape4ever Novice
17. november 2014 - 14:26 #4
okay det er en fed feature, det skal helt sikkert prøves, med en gammel hardisk jeg ellers havde dødsdømt