20. november 2014 - 20:16Der er
6 kommentarer og 1 løsning
HJÆLP csv til andet format
Hejsa Jeg har før kunne downloade mine kundeark fra online portal i .xls format så alle detaljer var i hver sin kolonnne, nu har arbejdsgiveren ændret det, så vi kun får det i csv. dvs. de 15 detaljer der er på hver kunde står i een linje, og med 600 af dem bliver det svært at sortere på deres email adresser og kunde status.
Mød TrackMan og Veo på Computerworld Cloud & AI Festival og hør, hvordan tech ændrer måden, vi træner og udvikler talent – fra skolebold til The Masters.
Ja men hvordan før jeg det. Jeg vil have hver en detalje ind i sin egen kolonne, så navn , adresse, kundetype, email m.m. står i hver sin celle og der kan sorteres... Det er det jeg ikke kan forstå hvordan man kan det
Gem filen du får. Åben excel, vælg åben i menuen filer. Vælg din fil og excel vil give dig nogle valgmuligheder. Du skal vælge den type separator der er i linjerne (f.eks. semikolon, komma eller måske bare mellemrum)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.