Avatar billede bufli Mester
26. november 2014 - 18:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup til OneDrive

Hej

Jeg har OneDrive app'en installeret på min PC, så jeg gemmer mine dokumenter der, og dokumenterne derefter synkroniseres til skyen.
Jeg ønsker også at anvende OneDrive til at tage backup af alle mine digitalfotos, men dem vil jeg kun have i skyen, da dokumenterne ligger på et NAS drev, og jeg vil ikke have dem liggende i OneDrive app'en (på mit C-drev) også.
Jeg synes jeg engang har haft muligheden for, at synkronisere alt eller kun uddrag af OneDrive til mit C-drev - men det kan jeg ikke finde længere. Nogen der kan hjælpe her?

M.v.h. Kenneth

(P.S: Den aller bedste løsning ville være at synkronisere billederne fra mit Z-drev, som er mit NAS drev, men det har jeg søgt vidt og bredt for at finde en løsning på - men uden held)
Avatar billede bufli Mester
26. november 2014 - 19:02 #1
Endnu et P.S: Jeg kører Windows 7
Avatar billede bufli Mester
26. november 2014 - 20:49 #2
Hmmm.... nu har jeg fundet en måde. Jeg afinstallerede OneDrive og geninstallerede det. Da jeg geninstallerede fik jeg valgmuligheden.

Men.... nu hvor jeg så vil overføre alle mine billeder til OneDrive, får jeg ikke muligheden for at overføre mapper inkl. indhold. Kun enkeltfiler. Så det er sgu heller ikke nogen god løsning. Øv, øv - måske nogen kan hjælpe mig her?
Avatar billede bufli Mester
11. december 2014 - 07:54 #3
Lukker...