Avatar billede iceb1977 Nybegynder
30. november 2014 - 15:05 Der er 4 kommentarer

css i Wordpress

hej

ja har nu fået installeret min blog.
MEn den vil ikke som den skal.
Den laver nogle underlige ting hvor jeg ikke kan få lov at
lave et baggrunds billede udover det der er på startsiden
men hvis jeg skal have det samme billede som baggrunds billede så kan den ikke gøre det.

dog har jeg fået et link fundet til min css

så hvilke ting skal jeg søge under i css filen for at den
kan ændre dette ?  korrekt ?

ja jeg har fundet filen men når jeg så redigerer den og gemmer
så finder den ikke norgen nye ændringer og viser ikke de
ændringer jeg laver.

har også testet webbotellet
ved at lave en  php fil der skriver hello world også
linke den sammen med et style sheet som  så
virker fint og den laver mig så ændre det hele og jeg kan også
at der er forskel og den kan ændre farverne også og
baggrundsbillederne også

det er en mysql server de køer med ftp
og med php
Avatar billede AndersKT87 Novice
01. december 2014 - 18:12 #1
Har du et link til din blog, så vi kan visualisere problemet?
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
02. december 2014 - 05:51 #2
ja det har jeg jeg tror den begrænsning ligger i temaet da jeg bruger det tema jeg fik med wordpress der hedder 2013.Og når jeg ser nogle folk der skriver om man kan lave unikke baggrunds billeder så er det aldrig i 2013 temaet man kan lave disse.

Vil gerne have en side hvor man kan have et billede til start siden
også et helt andet billede  til
f.eks profil siden også et helt andet billede til
kontakt mig siden............

så man så får flere forskellige baggrunds billeder på denne måde .Jeg vil ikke have en side hvor jeg bare sætter et billede ind som i f.eks
img src koden

men et der fylder hele baggrunden og gentager sig selv og at teksten står oven i billedet og ikke rundt omkring .......
ja det kan måske også lade sig gøre at fixe dette ved at bruge De der forældre børn sider også ja.

her er min side.
http://undertheweb.info/wordpress-4.0.1/wordpress/
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
02. december 2014 - 06:07 #3
og her er en tutorial om hvordan man let kan sætte en ekstra kode ind i sin css på wordpress også skulle man få mulighed for at gøre disse ting og ligesom udvide sin side så den inderholder flere ting en kun samme baggrundss billede på hver sektion så som hvis man laver en personlig hjemmeside så har man
en sektion der hedder om mig
en sektion der hedder kontakt mig
osv...
Kan også sende jer min css fil også.
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
02. december 2014 - 06:08 #4