Avatar billede oecode Nybegynder
04. december 2014 - 13:32 Der er 3 kommentarer

Set en printers default side

Hej,

Nogen der ved hvordan jeg sætter en printers default side

Jeg har problemer med at udskrive en *.cdr fil, med en bestemt papir størrelse, antal osv. til min label printer (Vario II 104/8)

Det virker til at jeg kun kan sætte papir størrelsen før en evt. print kommando... Men hvordan..?
Avatar billede serverservice Praktikant
04. december 2014 - 13:58 #1
Hej på min Brother Ql label printer kan man indstille str. under indstillinger f.x  bredde / skabelon i softwaren til label printer.
Det er med i det tilhørende program til label printeren - du skal ikke for søge med Windows settings da de ikke er optimeret til den specielle label printer , men ellers er det under Udksriftsindstillinger
Avatar billede oecode Nybegynder
04. december 2014 - 14:17 #2
Tak for svar.

Jeg skal printe en masse labels med i forskellige størrelser, uden at jeg manuelt skal ændre print-størrelsen for hver label...

Jeg ønsker at lave noget vb.net kode som kan ændre print størrelse for hver label/fil...
Avatar billede serverservice Praktikant
04. december 2014 - 14:42 #3
Så vælger du bare en fast bredde for din labeli stedet for skabelon.
Mht vbscript kan du muligvis finde noget her http://www.computerperformance.co.uk/Logon/logon_scripts.htm