Avatar billede kaffekanden Mester
28. maj 2016 - 19:34 Der er 1 kommentar

WinOnx 2 pro Steam

Hej Experter
Er der nogle der ved hvordan man får internet adgang inde i programmet WinOnx 2? jeg har installert Steam i programmet men den siger at jeg skal slå internet forbindelse til før jeg kan bruge programmet
jeg ved godt at Steam spil også kan spilles på Mac men det er ikke alle Windows spil der kan
på forhånd tak ;)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juli 2016 - 19:37 #1
Helt kort: Drop WinOnX til ALT seriøst - især spil... ;-)

Det kan bruges til afvikling af små-programmer, du ikke er afhængig af. Til alt andet performer det for ringe og er for ustabilt.

Skal du køre Windows-programmer på din Mac, så kør BootCamp og Windows.