Avatar billede Hanne Gaarde Praktikant
17. juli 2016 - 15:59 Der er 5 kommentarer

Red mi 3 mobil

Hej ?
Jeg har købt mig en Red mi 3 mobil, men der er ikke dansk sprog på den. Er der nogen der ved om man kan downloade det til den, og i så fald hvor ?
Mvh. Hanne
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. juli 2016 - 22:00 #1
Hej.

Hvor / hvordan er den købt? Jeg synes ikke jeg kan finde en dansk forhandler nogen steder, så det er nok temmelig tvivlsomt om nogen skulle have haft nogen interesse i at oversætte noget til dansk - vi er trods alt et forsvindende lille marked i global sammenhæng.

De bedste hilsner
17. juli 2016 - 22:14 #2
Jeg prøver lige at spørge min indiske veninde. Hun er stor Red mi fan :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. juli 2016 - 08:04 #3
Ser ud til at du skal have en ny ROM, efter hvad jeg kunne google mig frem til:

http://phonasia.blogspot.se/2013/07/tutorial-03-how-to-install-others.html
18. juli 2016 - 09:25 #4
Min venindes ven melder ud at det kan man ikke, men en ny ROM er nok alligevel vær at søge. Selvfølgelig en til "mi 3" og ikke "mi 2" som #3 næver.
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. juli 2016 - 09:29 #5
#3
Det var bare for at give opretter en idé om hvordan man gjorde. Den rette ROM må opretter selv lede efter, da der er et hav af forskellige ROM's afhængigt af version osv.