Avatar billede jcr18 Professor
24. marts 2024 - 11:36 Der er 10 kommentarer

hvilket mobil selskab?

Vi ønsker at skifte fra CBB til ???, p.g.a. urimelige prisstigninger fra 59 til nu 79 kr/mdr.. Jeg kan læse mig frem til alle mulige oplysninger på nettet, men ønsker egentlig helst at høre jeres egen PERSONLIGE erfaring med disse. Især stabil forbindelse er det vigtigste, selv om jeg ved, at mange faktorer kan spille ind på dette. De fleste selskaber bruger vel mere eller mindre de samme telemaster?
Vores behov er meget lidt. Har i marts måned talt i mobil 1 time 37 min. Har afsendt 12 SMS og dataforbruget ligger på sølle 288,65 MB.
Har altså ikke brug for noget EU halløj og alt mulig andet.
Hvad kan I anbefale mig.
Avatar billede jcr18 Professor
24. marts 2024 - 11:38 #1
Skal lige siges at vi har haft kik på flexii, også selv om der er blandede anmeldelser på trustpilot.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. marts 2024 - 12:24 #2
Det er som en urskov med en masse faldgrupper.
Det er meget svært at finde rundt, men 'en ting er sikker: se prøver alle at rage til sig.
Det bliver også meget svært at finde et teleselskab på Trustpilot der får gode anmeldelser.😠
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. marts 2024 - 13:56 #3
Du kan overveje Lebara til 19 kr/måned. Jeg bruger mindre end dig. Det ser ud til at virke.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2024 - 14:02 #4
Med dit forbrug er Lebara en god mulighed til 19.00 Kr om måneden. Til den pris får du 5 timers taletid, og 5 GB data. + fri SMS. Se yderligere information på deres hjemmeside.
Jeg har selv anvendt Lebara i mange år, og er meget tilfreds.
Avatar billede jcr18 Professor
24. marts 2024 - 18:55 #5
Jeg lagde også mærke til det selskab, men hold da op hvor jeg ikke bryder mig om at læse deres dårlige anmeldelser, især omkring pkt. at de ikke har styr på indbetalinger, dataforbrug og jeg ved ikke alt hvad.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2024 - 19:05 #6
ad #5
Jeg har nu ikke oplevet problemer, men der er selvfølgelig ingen garati for at det ikke kan ske.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. marts 2024 - 19:36 #7
#5 Ingen problemer her - ellers ville jeg heller ikke nævne det.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2024 - 21:54 #8
Jeg har også Lebara. 1 år uden problemer.  Abonnement fornyes hver måned.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2024 - 07:16 #9
Ser jævnligt reklamer for dem på Facebook. I starten var der både grine og sure smileyer derinde. Det har ændret sig radikalt. da jeg selv fik det i slutningen af 2022 havde jeg et lille problem lige som sim kort skulle aktiveres. ringede til deres support og et par timer efter virkede det som det skal. jeg har ikke noget at udsætte på dem.
Avatar billede jcr18 Professor
25. marts 2024 - 10:11 #10
Hmm - det lyder som om det kunne være en god idè at afprøve dem - så det gør vi, og dukker der problemer op vender jeg da lige tilbage med en melding. Jeg lader spørgsmålet stå åbent i et par mdr og lukker herefter.