Avatar billede darkwader Juniormester
12. august 2016 - 23:06 Der er 2 kommentarer

Google foto

Hej
Jeg har i mange år anvendt google foto arkiv til at vise min foto på adresse
https://get.google.com/albumarchive/103507014669922053962?source=pwa
Tidligere var det, sådan at når jeg smed et bundt foto op. Så kunne jeg dele dem på stedet og så kunne folk gå ind de foto og se via et link for min hjemmeside www.winterfeldt.dk

Nu er der i imidlertid sket jeg ikke dele foto mere lokalt. Men skal dele dem og lave et link til bla facebook hvorefter folk kan se billederne. Kan det være rigtigt at jeg skal over for facebook eller tilsvarende for at vise omverden mine foto ?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2016 - 04:38 #1
du kan da bare linke server/billede.jpg på facebook
du kan linke dem allevegne, hvis ellers du har deres url og de ikke er skjult/beskyttet
Avatar billede darkwader Juniormester
15. august 2016 - 14:07 #2
Ja det kan jeg godt, Men i "gamle dage" lagde jeg blot mine foto op og dele dem Så kunne alle se dem. Nu skal jeg dele dem og linke til hjemmesiden igen eller til facebook. Det er dobbelt arbejde som jeg ville kunne slippe for.