Avatar billede EmilThomsen Praktikant
25. august 2016 - 12:36 Der er 4 kommentarer

hjælp til hvad jeg skal gøre af film og spil udvikling

hej jeg har en historie/historier som jeg gerne vil lave om til en film/serier og  et spil/flere spil.
men problemerne er

* ingen erfaring overhovedet inde for programmering, 3D design, 3D/2D Animation.
* jeg kan finde ud af at tegne meget lidt men ikke særlig godt,
* jeg har prøvet alle tingene men kan ikke finde ud af det.
* jeg har heller ikke særlig mange penge til det.
* jeg har også svært med at skrive et filmmanuskript eller hvad man nu kalder det.
*jeg har næsten hele historien i hovedet og har svært ved at skrive det om til et manuskript.
*plus har prøvet at søge hjælp fra mine venner og de vil ikke hjælpe mig.

hvis i har nogen form for ide eller tips til hvad jeg skal gøre så skriv enlig kom med alle de ideer og og råd til hvad jeg skal gøre som i overhovedet kan Please help jeg er ved at være træt af at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre jeg vil bare sådan gerne få det lavet og udgivet og hvis mine historier til verden
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. august 2016 - 12:50 #1
Der er nok ikke meget at göre. Du kan jo pröve med crowdfunding, ikke for jeg tror det giver noget, men värd et forsög.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 13:59 #2
Det er lidt træls at skulle være lyseslukker, men der er nok ikke ret meget andet at gøre.

For at få sådan et projekt ud over rampen, kræver det netværk - og masser af det. Grundlaget skal være på plads, inden du kan crowdfunde det, da du jo i sagens natur ikke får folk til at bidrage til noget, du end ikke selv har så klar en vision af, at du kan beskrive det stort og malende (altså reelt sælge ideen).

Så allerførste skridt i processen må være at du får alle dine tanker sat i system og bygget sammen til et manus. Om det så skal videreudvikles til en novelle, roman eller en stribe artikler er så næste skridt. Er du først nået dertil, har du en (lille) chance for at finde nogen, der f.eks. kan hjælpe med at udvikle på det til f.eks. et film-manuskript eller en drejebog til et spil.

Når det så er kommet hertil, og udviklerne skal til at omsætte det til noget, der kan crowd-fundes, vil det være en ubetinget fordel, at du har været alle de foregående trin igennem, så kan lave et godt salg.
Avatar billede Pixie3D Novice
02. maj 2017 - 10:37 #3
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Pixie3D Novice
02. maj 2017 - 10:38 #4
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin