Avatar billede JAR Juniormester
11. juli 2022 - 15:55 Der er 1 kommentar

INVENTOR 2023 crosshair settings og uønsket grøn pivot symbol

Hej
INVENTOR 2023 spørgsmål.
Har goooglet men intet brugbart fundet -eller osse har jeg bare ikke forstået det jeg fandt.

Spørgsmål 1:
Hvordan fjerner / minimere man crosshair linierne der går fra side til side og fra top til bund ?.

spørgsmål 2:
I center af min part ser jeg en lille grøn figur og teksten "PIVOT",
hvordan fjernes / undertrykked den , er det en INVENTOR ting eller en MUS ting (ganske almindelig standard mus)
mvh
Jørn
Avatar billede JAR Juniormester
12. juli 2022 - 16:46 #1
Hej
Jeg fandt selv svaret på spørgsmål 1:
så nu resterer kun spørgsmål 2 som jeg meget håber der er nogen der kan svare på