Avatar billede poevst Juniormester
04. september 2016 - 11:14 Der er 3 kommentarer

Proceslinie / mus

Når jeg med min mus åbner et program fra proceslinien og jeg vil klikke videre i det nye vindue kan jeg ikke flytte curseren uden jeg holder BEGGE musetaster nede og trækker curseren op i det nye vindue.

Hvad gør en "KLOG TOSSE"
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2016 - 12:27 #1
lyder som om noget handicaphjælp af en art er slået til.
prøv lige at checke den slags i kontrolpanel
Avatar billede poevst Juniormester
04. september 2016 - 13:03 #2
Det vil jeg prøve ved førstkommende lejlighed, dvs. når konen ikke sidder i vejen.
Avatar billede poevst Juniormester
04. september 2016 - 20:21 #3
Hej sidwave

Jeg har nu prøvet at gennemgå alle de indstillinger  vedr. mus i kontrolpanelet, men det har ikke givet nogle ændringer - desværre. Men tak fir dit indput.