Avatar billede ekam Praktikant
14. oktober 2016 - 10:25 Der er 5 kommentarer

Facebook blokering

Jeg har, synes jeg selv en lille uskyldig hobby, nemlig at deltage i facebookkonkurencer. Men pludselig er jeg blokeret hvorfor det?
Hvorlang tid varer det, og kan jeg gøre noget ved det?

Med venlig hilsen
Ekam
Avatar billede Nina Forsker
14. oktober 2016 - 11:35 #1
Hej Ekam,

Hvilken blockering er det vi taler om? Altså at logge ind på Facebook eller andet? :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. oktober 2016 - 11:35 #2
Konkurrencer på samme FB-side, eller generelt på hele FB?
Avatar billede ekam Praktikant
14. oktober 2016 - 11:57 #3
Det er generelt på hele facebook, der er flere der oplever problemet med at være blokeret fra at deltage i konkurrencer.
Avatar billede ekam Praktikant
14. oktober 2016 - 12:00 #4
Jeg/vi kan sagtes logge ind på facebook, men er udelukket fra at kommentere firmaer der afholder en konkurrence lige fra en lille tøjbutik til større internetbutikker.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2016 - 12:49 #5
de ønsker jer væk, og i bliver næppe ublokeret
i har sikkert deltaget i for mange