Avatar billede hans01 Forsker
25. oktober 2016 - 10:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mit domæne anvender (peger på) office365

Jeg kan pludseligt ikke modtage mail fra min hjemmeside, jeg er hostet hos danhost, jeg tjekkede lige at mailen fra hjemmeside er videre sendt i kontrolpanelet, det er den..

Jeg modtager så dette svar fra Danhost: jeres domæne står til at pege alt mail over til Office365.Jeres MX records for domænet peger derhen og det er der hvor alle mails bliver afleveret til, derfor virker indstillingerne ikke hos os, fordi mails bliver ikke afleveret hos os.

Hvad betyder dette? og hvad er office365 og hvordan kommer jeg i kontakt med dem?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2016 - 10:25 #1
Microsoft office-pakken er installeret på din hjemmeside - du må have office365, og lavet ændringerne så du bruger outlook. Hvis ikke, så skal MX linjerne på din hjemmeside rettes tilbage igen. Hvis du har en, der administrerer hjemmesiden for dig, og vedkommende administrerer flere sider, så kan samme have tastet mx-data ind på en forkert side.
Avatar billede hans01 Forsker
25. oktober 2016 - 10:40 #2
hmm, jeg forstår så endnu mindre, jeg har lavet hjemmesiden selv og jeg anvender ikke office365, siden den ligger på www.sneppegaarden.com

hvor finder jeg MX linierne henne? som jeg skal rette tilbage? og tilbage til hvad.. Jeg er noget i vildrede..
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2016 - 11:32 #3
Da du ikke har lavet noget, så få Danhost til at gendanne mx-records til deres standard. De har en teknisk support, der kan lave det hurtigt. Og få skiftet password på domæne-login hos Danhost også.
Avatar billede hans01 Forsker
25. oktober 2016 - 11:42 #4
ok, det gør jeg, tusind tak..