Avatar billede frem-ad Professor
30. november 2016 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mange word dokumenter til pdf Nem måde

Hej
Jeg har 25 word filer jeg skal have kopi over til pdf, er jeg tvunget til og ind og åbne hver fil og så gem som, eller er der et lille program der kan gøre det, jeg har set på nettet enten koster de penge eller kun kan tage en enkelt af gange (så kan jeg ligeså godt bruge word)
Avatar billede supertekst Ekspert
30. november 2016 - 15:46 #1
Hej

En makro skulle nok kunne klare dette i "et hug".
Ligger filerne under "samme tag" således at det er alle, der skal behandles.
Avatar billede hjolsen Ekspert
30. november 2016 - 15:53 #2
Hvad med en PDF printer  , enten den indbyggede i win 10 eller feks http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2016 - 15:55 #3
ja - pdf-printer ville også lige anbefale - vi bruger så cutepdf:
http://www.cutepdf.com/
Avatar billede ebea Ekspert
30. november 2016 - 16:10 #4
Måden du kan gøre det på, med en PDF printer, er at du midlertidig, kan sætte den til at være den aktive printer. Derefter markerer du alle de filer du vil ændre til Pdf, og højreklikker på disse, og vælger print.
Avatar billede frem-ad Professor
30. november 2016 - 16:25 #5
Pdf printer fungerede fint, da jeg fik ebea forklaring på hvad jeg skulle bruge den til
Avatar billede ebea Ekspert
30. november 2016 - 16:47 #6
#5  -  Godt du fik løst det ;-)