Avatar billede nemlig Professor
08. december 2016 - 10:01 Der er 2 kommentarer

Outlook og skabelon

Hejsa.
Vi anvender Outlook 2010 og bøvler noget med en emailskabelon.
Udfordringen er, at der øverst i emailen er et grafisk-element (jpg-fil) der har en pixelbredde på 800px. Denne bredde skal også være gældende for teksten, der skrives under grafikken.

Derfor bruger vi en textbox med en fast bredde på 800 px, men når mailen sendes, så omdanner Outlook tekstboxen til en png-fil, og der kan derefter ikke rettes i teksten - hverken hos modtageren eller hos afsender.

Kan man på en nemmere måde styre tekstbredden?
Avatar billede supertekst Ekspert
08. december 2016 - 10:44 #1
Er det muligt at se ovennævnte?
Hvis ja så "skab kontakt" via www.supertekst-it.dk | Kontakt
Så svarer jeg. . .
Avatar billede supertekst Ekspert
09. december 2016 - 15:05 #2
Hej Jørn

Har eksperimenteret noget - men er i skrivende stund ikke noget til en løsning.
Har ikke opgivet endnu

God weekend