Avatar billede gabby Seniormester
29. december 2016 - 08:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Qnap HS-251+

Hey

Har købt mig en Qnap NAS HS-251+
Jeg ville gerne have den kunne gå i dvale/ sleep mode efter inaktivitet i f.eks. 1 time da den er vanskelig at lukke helt ned.

Nogen der ved hvordan man gør det ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. december 2016 - 09:10 #1
Hvor dyb dvale har du brug for?

Hvis man ser på deres egen præsentation af den her:
https://www.qnap.com/en-us/product/model.php?II=197

...så ser det jo ud til, at den er "eco-friendly, with power saving features including S3 system sleep mode, or hard disk standby when not in use, and power management scheduling options", så der må være en option, der hedder noget i retning af "Power management"?
Avatar billede gabby Seniormester
02. januar 2017 - 09:07 #2
Uhh ja det er skisme os rigtig... det lader til at være noget `fast´ altså på et bestemt tidspunkt på dagen man kan sætte den til at gå i dvale...
Men jeg må kigge lidt på det =)
Takker