Avatar billede esmark Praktikant
09. januar 2017 - 18:39 Der er 5 kommentarer

Ødelagt harddisk og win 10

Hej
Jeg opdaterede i sin tid (da det var gratis) til win 10. Harddisken er stået af og skal have ny. Hvordan får jeg igen win 10 på maskinen ? Kan det downloades og hvad med en kode ?
Håber nogle ved lidt om det :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
09. januar 2017 - 18:52 #1
Hvis Win 10 har været installeret på den pc så kan du bare hente og installere igen
Avatar billede poko1 Ekspert
09. januar 2017 - 19:00 #2
Avatar billede esmark Praktikant
09. januar 2017 - 19:32 #3
Super tak ... og den kan godt finde ud af det når jeg skifter harddisk ? Altså at det er samme maskine og det har været installleret før ?
Avatar billede poko1 Ekspert
09. januar 2017 - 19:37 #4
Jeg har gjort det flere gange. har også taget HDD disk ud og installeret på SSD disk
helt uden problemer
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2017 - 08:22 #5
Nöglen ligger i UEFI-BIOS, så det er ikke noget problem.