Avatar billede Adam Praktikant
12. januar 2017 - 19:46 Der er 4 kommentarer

Forslag til iPhone pris?

Kære eksperter,

Jeg skal sælge min iPhone 7 128 GB Jet Black. Mobilen er købt i oktober 2016. Forskærmen er 100% fejlfri og har ikke en eneste ridse. Bagsiden ser umiddelbart også fejlfri ud, men i skarpt lys kan man se få (meget smalle og utydelige!) ridser. Der medfølger dog et helt nyt enkelt bagcover i sort læderlook hvis køber ønsker det.

Original box, originale høretelefoner, originalt stick til jackstikhøretelefoner, "nøgle" til oplukning af simkort-rum og original oplader medfølger hvis køber ønsker det. Altså alt originalt tilbehør, som hvis man køber den fra ny. Alt dette fungerer også fejlfrit.

Hvad kan jeg tillade mig at tage for den?

Når jeg sætter den til salg vil jeg muligvis lade folk byde, men jeg ønsker jo hverken at sælge den for billigt eller forsøge at sælge den alt for dyrt.

Nogle forslag?

Adam
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. januar 2017 - 20:15 #1
Prøv at lave en søgning på sådan en telefon.
Hvad koster den fra ny ?
Hvad koster tilsvarende på DBA ?
Og så må du jo vurdere hvor du skal lægge dig.
Er den bedre stand end på DBA, så lægger du prisen over.
Er den værre, så under.
Den er jo ikke mere værd, end hvad en køber vil betale. :)
Avatar billede Adam Praktikant
12. januar 2017 - 20:32 #2
Tak for svaret!

Jeg har søgt på DBA, men der er desværre bare ingen brugte iPhone 7'er til salg. Det er jo stadig en meget ny telefon på markedet, så der er ikke mange der sælger den og derfor ikke meget at sammenligne med. :-)

Adam
Avatar billede INK Ekspert
12. januar 2017 - 20:48 #3
Har lige set tilsvarende på DBA til priser fra 5500 til 6000,- kr. Den ene endda på 256 GB.
Du skal nok forvente niveauet 5000 til 5500,- for din. Men det er kun min vurdering ;-)