Avatar billede dock Praktikant
17. januar 2017 - 13:26 Der er 5 kommentarer

Power på en USB port i QNAP TS-231

Jeg har en QNAP TS231 med 3 USB 3.0 porte.
Jeg har købt en Segate Backup Plus Portable 4TB som tager strøm fra USB porten.
Det ser ikke ud til at virke og jeg gætter på at det er strømmen der mangler.
Er der nogen der kan fortælle mig om der kommer mindre strøm ud af USB på en QNAP TS231 end der gør på en almindelig laptop?
Er der nogen quick fix eller skal jeg bytte USB disken?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2017 - 13:50 #1
Segate Backup Plus Portable strøm fra usb mener du ikke stikkontakter
Avatar billede dock Praktikant
17. januar 2017 - 14:27 #2
Nej den har ikke noget strøm stik så strøm kommer fra USB porten. Den virker også på min imac og lenovo laptop
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2017 - 08:29 #3
Den bør også virke i din qnap - virker andre usb-ting (såsom en usb stik eller lignende)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2017 - 10:54 #4
prøve og opdater drivers
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2017 - 10:55 #5