Forbrugerrådet betænkelig ved TDC-praksis
Det er ikke heldigt, at TDC tjener på, at internet-kunderne har problemer ? og derfor har brug for telefonsupport. Det mener Forbrugerrådet, der sigter til TDC's praksis med at tage 75 kroner for at lade internet-kunder springe længere frem i telefonkøen til support-funktionen. TDC peger på, at de hidtidige gældende tilbud om, at TDC ringer tilbage til kunderne stadig gælder. Ekspresgebyret på 75 kroner er blot et ekstra tilbud. (Børsen)
Netauktioner udkonkurrerer brugtvognsforhandlere
Færre og færre danskere smutter hen forbi den lokale brugtvognsforhandler, når der skal købes bil. I stedet handler de private kunder med hinanden via de stadig flere netauktioner for biler, som er kommet frem de seneste år. Eller de finder hinanden via rubrikannoncer på nettet. Ifølge tal fra Dansk Automobilforhandlerforening står private for 60 procent af de samlede brugtbilshandler i 2001. De 60 procent svarer til 221.181 bilhandler. (Berlingske Tidende)