CSC vinder milliardordre fra British Telecom

British Telecom outsourcer drift, vedligeholdelse og udvikling af 150 IT-systemer til CSC. Den treårige aftale har en værdi på 983 millioner kroner.

CSC har vundet en milliardordre fra British Telecom. Det britiske teleselskab outsourcer drift og udvikling af 150 systemer, som bliver benyttet i det globale netværk, til CSC i tre år.

Derudover skal CSC yde support på servere, arbejdsstationer og andre områder inden for BT?s help-desk. Aftalen betyder, at cirka 425 medarbejdere fra British Telecom skifter arbejdsgiveren ud med CSC.

Den nøjagtige pris på, som briterne skal betale til CSC, er 983 millioner kroner (130 millioner dollars).

- Telekommunikationsbranchen står over nye udfordringer. CSC har stor ekspertise i at levere avancerede løsninger til telekommunikation. CSC kan hjælpe British Telecom med møde disse udfordringer, siger CSC?s bestyrelsesformand og direktør, Van B. Honeycutt.

Computerworld Events

Vi samler hvert år mere end 6.000 deltagere på mere end 70 events for it-professionelle.

Ekspertindsigt – Lyt til førende specialister og virksomheder, der deler viden om den nyeste teknologi og de bedste løsninger.
Netværk – Mød beslutningstagere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af brancher.
Praktisk viden – Få konkrete cases, værktøjer og inspiration, som du kan tage direkte med hjem i organisationen.
Aktuelle tendenser – Bliv opdateret på de vigtigste dagsordener inden for cloud, sikkerhed, data, AI og digital forretning.

It-løsninger | København Ø

Automatisering med Copilot & Agentic AI

Høst viden og erfaringer fra andre om, hvordan Copilot og Agentic AI i praksis kan skabe værdi og fleksibilitet i din organisation.

Sikkerhed | Online

Erfaringer fra frontlinjen: Sådan ændrer trusselsbilledet sig

Kort og fokuseret digitalt event: Erfaren frontkæmper fra den digitale sikkerhedsverden giver dig overblik og konkrete anbefalinger til det aktuelle trusselsbillede.

Andre events | Valby

CIO Challenges: Teknologi, transformation og ledelse der flytter forretningen

Hvordan moderniseres en it-platform uden legacy? Hvordan skaber man nye AI‑ og cloud‑drevne forretningsmodeller – uden at miste medarbejdere eller brugere undervejs? På CIO Challenges 2025 får du hands‑on erfaringer fra fire danske CIO’er, der...

Se alle vores events inden for it

Rambøll Management Consulting

Senior Software Engineer

Midtjylland

G. Tscherning A/S

IT & Digitaliseringsansvarlig

Københavnsområdet

Capgemini Danmark A/S

Presales Lead Cloud

Københavnsområdet

Navnenyt fra it-Danmark

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Jimmi Overgaard som Key Account Manager ved netIP's kontor i Viborg. Han kommer fra en stilling som Sales Executive hos Globalconnect A/S. Nyt job

Jimmi Overgaard

Netip A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Benjamin Terp som Supportkonsulent ved netIP's kontor i Odense. Han er uddannet IT-Supporter hos Kjaer Data. Nyt job

Benjamin Terp

Netip A/S

Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Peter Holst Ring Madsen som Systemkonsulent ved netIP's kontor i Holstebro. Han kommer fra en stilling som Team Lead hos Thise Mejeri. Nyt job