Artikel top billede

Crayons danske direktør, Marina Lønning. (Foto: Crayon/PR / Kristoffer Ingemand)

Crayons kunder mærker Microsofts prisstigninger: "Det har stor økonomisk impact for dem"

Selvom Crayon ikke tjener synderligt på at hjælpe kunderne gennem Microsofts prisstigninger, så har det haft en stor, mærkbar indflydelse på kunder, siger dansk topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Crayons oplevelser med at rådgive kunder med Microsoft prisstigninger.
593
3 min
Microsoft har hævet priserne på seks produkter fra marts, og 1. juli sker der flere ændringer i handelsvilkårene, hvor alle SKU’er (varenumre) stiger i pris, medmindre kunderne låser priserne og betaler på årlig basis i stedet for månedlig basis, hvilket sker i forbindelser med skiftet til New Commerce Experience (NCE).

Det har været kendt i et godt stykke tid – faktisk siden sidste sommer. Men det har også været nødvendigt med en indføringsperiode, for prisstigningerne har ført til mange overvejelser blandt kunder af Microsofts produkter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for