Artikel top billede

Crayons danske direktør, Marina Lønning. (Foto: Crayon/PR / Kristoffer Ingemand)

Crayons kunder mærker Microsofts prisstigninger: "Det har stor økonomisk impact for dem"

Selvom Crayon ikke tjener synderligt på at hjælpe kunderne gennem Microsofts prisstigninger, så har det haft en stor, mærkbar indflydelse på kunder, siger dansk topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Crayons oplevelser med at rådgive kunder med Microsoft prisstigninger.
593
3 min
Microsoft har hævet priserne på seks produkter fra marts, og 1. juli sker der flere ændringer i handelsvilkårene, hvor alle SKU’er (varenumre) stiger i pris, medmindre kunderne låser priserne og betaler på årlig basis i stedet for månedlig basis, hvilket sker i forbindelser med skiftet til New Commerce Experience (NCE).

Det har været kendt i et godt stykke tid – faktisk siden sidste sommer. Men det har også været nødvendigt med en indføringsperiode, for prisstigningerne har ført til mange overvejelser blandt kunder af Microsofts produkter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski