Artikel top billede

Crayons danske direktør, Marina Lønning. (Foto: Crayon/PR / Kristoffer Ingemand)

Crayons kunder mærker Microsofts prisstigninger: "Det har stor økonomisk impact for dem"

Selvom Crayon ikke tjener synderligt på at hjælpe kunderne gennem Microsofts prisstigninger, så har det haft en stor, mærkbar indflydelse på kunder, siger dansk topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Crayons oplevelser med at rådgive kunder med Microsoft prisstigninger.
593
3 min
Microsoft har hævet priserne på seks produkter fra marts, og 1. juli sker der flere ændringer i handelsvilkårene, hvor alle SKU’er (varenumre) stiger i pris, medmindre kunderne låser priserne og betaler på årlig basis i stedet for månedlig basis, hvilket sker i forbindelser med skiftet til New Commerce Experience (NCE).

Det har været kendt i et godt stykke tid – faktisk siden sidste sommer. Men det har også været nødvendigt med en indføringsperiode, for prisstigningerne har ført til mange overvejelser blandt kunder af Microsofts produkter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Kombit-topchefen Kristian Vengsgaards helt nye vision for fremtiden

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kom med inden for i SAP's testcentre og hovedkvarter i Walldorf: Sådan ser her ud

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vokser med mere end 200 procent: Se listen over landets dygtigste business intelligence-selskaber

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tusindvis af medarbejdere har i årevis haft ulovlig adgang til følsomme persondata i Region Sjælland: Datatilsynet skælder ud

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Marie Bjerre: Regeringens store plan for AI og digitalisering er lige på trapperne