Crayons kunder mærker Microsofts prisstigninger:"Det har stor økonomisk impact for dem"
Selvom Crayon ikke tjener synderligt på at hjælpe kunderne gennem Microsofts prisstigninger, så har det haft en stor, mærkbar indflydelse på kunder, siger dansk topchef.
8. juni 2022 kl. 15.57
Crayons danske direktør, Marina Lønning. (Foto: Crayon/PR / Kristoffer Ingemand)
Læs om Crayons oplevelser med at rådgive kunder med Microsoft prisstigninger.
593
3 min
Microsoft har hævet priserne på seks produkter fra marts, og 1. juli sker der flere ændringer i handelsvilkårene, hvor alle SKU’er (varenumre) stiger i pris, medmindre kunderne låser priserne og betaler på årlig basis i stedet for månedlig basis, hvilket sker i forbindelser med skiftet til New Commerce Experience (NCE).
Det har været kendt i et godt stykke tid – faktisk siden sidste sommer. Men det har også været nødvendigt med en indføringsperiode, for prisstigningerne har ført til mange overvejelser blandt kunder af Microsofts produkter.
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
I dagens Danmark har vi indrettet os sådan, at alt kommunikation mellem det offentlige og borgerne foregår på forskellige digitale platforme, hvilket gør både borgerne og de offentlige institutioner skrøbelige overfor cyberkriminalitet. Samtidig...
Oplev den danske vej til sikker og suveræn AI. Computerworld viser, hvordan Danish Center for AI gør high-performance computing sikkert, compliant og made in Denmark. Se hvordan danske virksomheder accelererer AI uden at gå på kompromis med...
Integrer data på tværs af systemer og skab en intelligent dataplatform. Lær hvordan du opfylder krav, styrker governance og udnytter AI til valide analyser. Få konkrete løsninger, der gør din data til forretningens stærkeste aktiv. Se programmet...