Tampico

profile picture

Oprettet: 8. september 2003 kl. 17.08

Niveau: Praktikant

Oprettede spørgsmål: 18

Kommentar skrevet: 37


Se spørgsmål hvor Tampico har deltaget

Spørgsmål oprettet af Tampico

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Fra virtuelt miljø og tilbage til basic... Af Tampico i Fri debat 2 16/05/201810:32 16/05/201817:31
Trådløs hjemme-router med VPN Af Tampico i Routere & Switches 6 24/10/201010:45 26/01/201110:04
LINQ - Filtrere en child collection Af Tampico i VB.NET 1 13/10/201014:44 24/10/201010:34
Trigger, der aktiverer et event i min applikation Af Tampico i MS SQL 10 28/11/200809:39 24/10/201010:32
ToolStripContainer problem Af Tampico i VB.NET 1 16/07/200808:27 -
Hent flere



Premium
Sådan afgør Lyngby Taarbæk Kommune valget mellem Schultz og KMD: "Der er ingen tvivl om, at det vil være allernemmest bare at blive hos KMD"
Interview: Kampen om at levere det nye fagsystem til Lyngby Taarbæk Kommunes jobcenter står mellem Schultz og KMD, efter KMD har opsagt den nuværende kontrakt tre måneder før tid. Læs her hvordan Lyngby Taarbæk Kommune beslutter sig for, hvilket af de to nye systemer kommunen skal bruge fra årsskiftet.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
It-fagforbund rasler med sablerne over for IBM: Kræver overenskomst til 300 fyringstruede KMD-medarbejdere
It-fagforbundene Prosa og HK kræver nu, at de 300 fyringstruede KMD-medarbejdere, der den 1. oktober bliver virksomhedsoverdraget til IBM, bliver sikret med en overenskomst. Hvis kravene ikke bliver efterkommet, kan det ende med en faglig tvist, lyder det fra Prosa.
White paper
Ny undersøgelse: Service er nøglen til øget omsætning i den digitale fremtid
Service bliver en vigtigere og vigtigere del af din virksomheds succes fremadrettet, og i dette whitepaper kan du blive klogere på hvordan du kommer i gang med at implementere intelligente serviceløsninger. Undersøgelsen der er udført af Salesforce, fortæller blandt andet at hele 92% af alle adspurgte ledere vil have deres organisation til at adaptere servicestrategier, for bedre at kunne reflektere kundens ønsker og behov. Læs dette og meget mere nu, ved at downloade vores gratis whitepaper.