Avatar billede Tampico Praktikant
16. juli 2008 - 08:27 Der er 1 løsning

ToolStripContainer problem

Hej

Håber der er en der kan hjælpe mig med at komme videre i min udvikling?
Jeg har en MDIParent-form, som jeg har lagt en ToolStripContainer ind i. Nu vil jeg i ContentPanel på toolStripContaineren gerne kunne loade child-forms ind, men når jeg prøver at lave add til contatiner, så får jeg en NullReferenceException. Jeg har svært ved at se hvorfor den kommer da jeg har lavet et nyt instans af det nye vindue?

Min kode ser således ud:

Private Sub OpenCreateProduction()

        Dim procreate As Produktionsplan_new_planing
        procreate = New Produktionsplan_new_planing

        procreate.MdiParent = Me

        Me.ToolStripContainer_master.ContentPanel.Container.Add(procreate)

        procreate.Show()
        procreate = Nothing

End Sub
Avatar billede Tampico Praktikant
28. august 2008 - 10:43 #1
Lukker