Oprettet: 20. april 2006 kl. 16.19
Niveau: Novice
Oprettede spørgsmål: 21
Kommentar skrevet: 67
Se spørgsmål hvor kittyhawk har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Overførsels-ark fra tresserne Af kittyhawk i Fri debat | 3 | 13/11/201621:33 | 15/11/201613:46 |
| Klassekammerat og gammel ven Af kittyhawk i Fri debat | 4 | 07/01/201114:57 | 22/01/201108:51 |
| Konvertering af Worksfiler Af kittyhawk i Office & Kontorpakker | 5 | 20/07/200900:25 | 08/09/200922:40 |
| Windows XP opstart Af kittyhawk i Andre styresystemer | 20 | 05/07/200915:16 | 08/09/200921:55 |
| Underlægningsmusik til reklame for kims chips Af kittyhawk i Fri debat | 3 | 03/06/200916:40 | 03/06/200919:38 |
| 58 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |