Avatar billede kittyhawk Novice
20. juli 2009 - 00:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af Worksfiler

Hej

Jeg har en del gamle Works filer (WPS og WKS), som jeg gerne vil have konverteret til Word og excel dokumenter, men har ikke kunnet finde et egnet gratis program til dette, er der nogen der har et bud, som virker.

Mange venlige hilsner

BT
Avatar billede azerty Juniormester
20. juli 2009 - 01:34 #1
Avatar billede azerty Juniormester
20. juli 2009 - 01:34 #2
Der må være et lignende program for WKS - kigger lige lidt :-)
Avatar billede kittyhawk Novice
22. juli 2009 - 15:48 #3
Hej igen

Jeg skal måske lige nævne at jeg bruger XP pro og Office 2003.
Og at Worksfilerne efterhånden er nogle år gamle, tror det er Works ver. 4,5.

Hilsen

BT
Avatar billede kittyhawk Novice
08. september 2009 - 21:32 #4
Det ser ikke ud til at nogen vil byde ind med noget, så jeg lukker den her.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
08. september 2009 - 22:40 #5