Avatar billede kittyhawk Novice
13. november 2016 - 21:33 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Overførsels-ark fra tresserne

Hejsa Alle
Jeg søger en type ark, man kunne købe i legetøjs-forretninger, sidst i tresserne. Der var forskellige temaer, det tema jeg kan huske er et baggrunds-ark af klipper, skov og åben landskab, muligvis i en form for 3D, arket var størrelsen a4 eller a5, i posen med dette ark var der yderligere et plastikark med overførsels-dinosauerer, som så kunne overføres til landskabs-arket, ved hjælp af en blyant. Man kunne således udfylde arket med forskellige dinosaurer, der hvor man syntes at de skulle placeres. Glæder mig til at høre om nogen kender dem og måske et sted de kan købes.
Mange venlige hilsner
Kittyhawk
Avatar billede kittyhawk Novice
14. november 2016 - 16:23 #2
Hej Claes57

Tak for dit fine svar, det er præcis den type jeg har ledt efter, jeg er dog ikke helt klar over om disse er nyere eller om de er fra tresserne eller halvfjerdserne, men det betyder mindre lige nu, tak for løsningen.

Kittyhawk
Avatar billede finb Ekspert
15. november 2016 - 13:46 #3
Der var vist flere slags, også med andre dyr og andet..., men prøv ebay