Avatar billede kittyhawk Novice
07. januar 2011 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Klassekammerat og gammel ven

Hej

Kunne godt tænke mig at prøve lykken her, denne gang drejer det sig dog om tre personer, som jeg ikke har set i rigtig mange år.
De første to er gamle klassekammerater fra folkeskolen.

Den ene hed Lone Schikowski (ved ikke om efternavnet er stavet korrekt), hun boede i Horsens, omkring midten af halvfjerserne, sammen med sin mor, der havde en frisørsaloon på hjørnet af Amaliegade og Gerdstoffsgade. Sidst jeg mødte hende, boede hun i Vejle, det har været omkring 1980, hun gik på Kildegade skole i Horsens.

Den anden hed Elise Christensen, der boede i Fredensgade, i samme periode og gik på samme skole. Der har ikke været kontakt til hende siden afgang fra folkeskolen i 1977.

Den tredie hed Helle Jensen og boede i Morbærhaven i Albertslund omkring 1980, hun var discjockey på Lunden i Horsens, vendte tilbage af flere omgange, omkring samme tidspunkt.

Alle tre er aldersmæssigt, midt/sidst fyrrene, i dag. Jeg ved, at det er sparsomme oplysninger, men det er det bedste jeg kan levere.

Jeg håber at der er nogen, som er skrappe til den slags

Mange venlige hilsner

BT
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2011 - 15:01 #1
Facebook kunne måske være en mulighed. Der er mange der opsøger sine gamle venner her. Har dog ikke selv erfaring med denne tjeneste
Avatar billede kittyhawk Novice
07. januar 2011 - 17:02 #2
Jeg har prøvet facebook, men det var ikke de rigtige.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. januar 2011 - 07:51 #3
Du kan prøve her http://www.gamle-venner.dk/ der er mange der har fundet gamle venner her.
Avatar billede kittyhawk Novice
22. januar 2011 - 08:51 #4
Hej igen

Jeg takker for Jeres gode svar og vilje til at hjælpe, men de svar jeg har fået, har ikke været brugbare.

Jeg lukker her og må prøve en anden gang.
Endnu engang tak.

Hilsen

Bt