Oprettet: 22. juni 2006 kl. 12.03
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 5
Kommentar skrevet: 63
Se spørgsmål hvor rikard har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Jeg har et program der kræver administrator adgang, for standard bruger... Af rikard i Windows | 6 | 24/01/201110:07 | 08/02/201122:24 |
| Antal kerner i brug og hvordan de vises..? Af rikard i Windows | 7 | 29/08/201010:23 | 31/08/201021:25 |
| Kom i gang med Microsoft Online (www.microsoftonline.com) Af rikard i Mac | 1 | 25/08/201011:59 | 29/08/201009:51 |
| Kan ikke se indhold på CD Af rikard i Windows | 4 | 12/12/200521:01 | 25/08/201014:02 |
| Exchange server 5.5 med sp4, køre på W2K server Af rikard i Andet sikkerhed | 3 | 28/03/200216:38 | - |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |
| 18/0620:11 | Beskrivelse af hvad der er på billederne Af Strawberry i Mobiltelefoner |