Avatar billede rikard Nybegynder
25. august 2010 - 11:59 Der er 1 løsning

Kom i gang med Microsoft Online (www.microsoftonline.com)

Hej
Jeg skal prøve at få Microsoft Online Exchange til at fungere på MAC (intel).

Det er det produkt hvor man har adgang til mail online som f.eks fra en browser:
https://home.microsoftonline.com
Det virker fint fra en browser men jeg ville gerne hvave det til at virke med iCal, adress og mail programmerne fra MAC.

Til Windows er der et stykke software så man kan lave en Autologon til deres service, med det kørende kan man få Outlook koblet op mod deres Internet service (Microsoft Online).

Jeg kan ikke finde noget tilsvarende til MAC, eller andre oplysninger der kan bringe mig videre.
Er der nogen der kan hjælpe...
Avatar billede rikard Nybegynder
29. august 2010 - 09:51 #1
På nuværende tidspunkt kan man kun få mail programmet til at virke, iCal og adresse henter ingen oplysninger.
Denne adresse vil være typisk for en computer i Danmark:
red002.mail.emea.microsoftonline.com
Hvis den skal køre på Microsoft Online tjeneste Exchange.
Det er i princippet samme opsætning som Outlook skal have.
NB!
Virker kun på version 10.6 og op (Snow Leopard)

MVH
Rikard