Avatar billede rikard Nybegynder
12. december 2005 - 21:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se indhold på CD

Hej
Jeg har en split ny DELL Latitude 510D med Windows XP Home, alt er opdateret fra Windows update.
Når jeg sætter en CD i drevet vises CD'en som tom selvom der ligger en AVI fil på 600M Bytes.
Jeg har skiftet CD drevet, uden at det hjalp, jeg har afprøvet drevet i en ande DELL med Windows 2000, her virker det uden problemer.
Det sidste er at når man starter PC'en med CD'en i så virker det ok, tager man CD'en ud og sætter den i igen så virker det ikke igen, ny sluk tænd med CD'en i, så virker det.
Hvad er der galt?
NB!
Det er ikke noget problem at se fabriksbrændte skiver.
Avatar billede haverslev Novice
12. december 2005 - 21:22 #1
Prøv lige følgende.
Klik på Start – Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  –  Genstart Pc`en.

Eller prøv dette "reset fix":
http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm
Avatar billede rikard Nybegynder
13. december 2005 - 10:11 #2
hej haverslev
Upper og Lower filtre er der ingen af der er kun Standard.
Reset fix, virker heller ikke.
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2005 - 21:45 #3
Hmm, så har jeg pt. ikke en/et løsningforslag
Avatar billede rikard Nybegynder
25. august 2010 - 14:02 #4
Ingen løsning på problemet...
Desværre