trane_frisk

profile picture

Oprettet: 28. september 2000 kl. 23.27

Niveau: Nybegynder

Oprettede spørgsmål: 129

Kommentar skrevet: 304


Se spørgsmål hvor trane_frisk har deltaget

Spørgsmål oprettet af trane_frisk

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Hvordan bruger jeg min mobil (med sim-kort i) som acces-point til at forbinde til nettet fra pc'en?? Af trane_frisk i Internetforbindelser 3 03/02/200912:20 03/02/200912:57
Windows Media Player begynder automatisk at rippe cd!? Af trane_frisk i Windows 6 28/01/200912:57 -
Kan alle versioner af PSP'en kører homebrew software?? Af trane_frisk i Andet hardware 0 17/10/200800:39 -
Hvad er dette tv værd?? Af trane_frisk i Fri debat 12 14/09/200813:41 -
Er min webshop nogenlunde Google-venlig?? Af trane_frisk i PHP 18 11/09/200800:13 -
Hent flere



Premium
Test: Apple lider vist af idétørke - men slipper alligevel rimelig godt afsted med det nye Watch Series 6
Computerworld tester: Der er ikke meget nyt at spore i Apples nye Watch, alligevel er det svært at anbefale andet en et Apple Watch.
Computerworld
Statens Serum Institut har slettet alle sendte mails ved en fejl: "Det er dybt beklageligt"
Alle sendte mails fra Statens Seruminstitut og Sundhedsdatastyrelsen er blevet slettet, hvis de er sendt før 22. juli, oplyser de to myndigheder.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
Regner din ferie væk? Brug tiden på at søge en af disse otte stillinger, der er ledige netop nu
Det sjasker ned over hele Danmark. Du kan bruge de våde sommerdage på at søge et af disse otte job, der er ledige lige nu.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.