Avatar billede trane_frisk Nybegynder
03. februar 2009 - 12:20 Der er 3 kommentarer

Hvordan bruger jeg min mobil (med sim-kort i) som acces-point til at forbinde til nettet fra pc'en??

Hej

Jeg har en mobil med et sim-kort i. Jeg vil så gerne bruge den mobil som access-point (tror jeg nok det hedder), sådan at jeg kan forbinde til internettet gennem den, PÅ min pc...

Hvordan sætter jeg det op??

På forhånd tak!
Avatar billede dennism Nybegynder
03. februar 2009 - 12:24 #1
Hvilken mobil er der tale om?
Avatar billede dappergoat Nybegynder
03. februar 2009 - 12:25 #2
Hvilken Telefon er det?

Hvis det er en Nokia telefon skal du have fat i nokia PC suite (kan downloades på Nokias hjemmeside). Her ligger der et program i som hedder noget med OTA (one touch acces, mener jeg), som du blot skal klikke på efter telefonen er forbundet med computeren (kabel eller bluetooth). Så er du faktisk på internettet via din mobiltelefon!

Har ikke rigtigt erfaringer med andre telefoner end nokia, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig!
Avatar billede Phillporre Nybegynder
03. februar 2009 - 12:57 #3
Det er muligt at bruge telefonen som modem via bluetooth, men er ikke sikker på hvor hurtigt det er...