Avatar billede trane_frisk Nybegynder
28. januar 2009 - 12:57 Der er 6 kommentarer

Windows Media Player begynder automatisk at rippe cd!?

Hey

Jeg har følgende problem: når jeg indsætter en cd i min bærbare pc med Windows Vista installeret, begynder Windows Media Player automatisk at rippe den.

Jeg har prøvet at slå automatisk ripning fra under indstillinger, men det hjælper ikke. Det er et stort problem, da jeg hader Windows Media Player, og ALDRIG bruger det. Derudover ønsker jeg slet ikke at rippe cd'erne.

Håber nogen kan hjælpe mig! :-)
Avatar billede klaudi Ekspert
28. januar 2009 - 13:24 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2009 - 13:27 #2
har du været i kontrolpanel-automatisk afspilning- og kigget derinde på hvad der åbnes og bruges
Avatar billede klaudi Ekspert
28. januar 2009 - 14:12 #3
Åbn Windows Stifinder.
Find og højreklik på CD / DVD-drev hvor musik cd er.
Vælg Egenskaber.
Vælg Automatisk afspilnings fane.
På denne fane, vælg Musik CD i dropdown,
under Handlinger, Vælg handling der skal udføres, vælg Foretag intet, tryk Anvend og OK.
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
29. januar 2009 - 18:08 #4
klaudi2k8: "Vælg Automatisk afspilnings fane"

Denne fane findes ikke under egenskaber. Jeg kører Windows Vista. Er det mon derfor???
Avatar billede klaudi Ekspert
29. januar 2009 - 18:59 #6
Nåe ja det er Vista, det står der jo os i kategori, når man ser ordentlig efter :-D

Ja det er nok derfor, der ikke er nogen fane med Automatisk afs.....

mvh klaudi