Oprettet: 13. januar 2001 kl. 12.30
Niveau: Novice
Oprettede spørgsmål: 12
Kommentar skrevet: 26
Se spørgsmål hvor Mads har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| IPhone 8, firma-mail på Exchange server skal slettes. Af Mads i Apps til iOS | 7 | 05/03/201808:39 | 13/03/201814:30 |
| Microsoft Outlook - hvordan finder jeg den rigtige mappe? Af Mads i Fri debat | 5 | 05/03/201416:50 | 05/04/201410:39 |
| Lyd, styring af lydniveau - på win 7 installation, med flere brugere Af Mads i PC | 5 | 25/07/201312:10 | 25/08/201307:44 |
| Hvorfor har jeg 2 identiske Private mapper Af Mads i E-mail programmer | 1 | 04/09/200711:56 | 25/07/201312:21 |
| Fil-kopiering samtidig - på 2 drev , uden Mirror Af Mads i Windows | 3 | 30/03/200611:08 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |