Avatar billede Mads Novice
25. juli 2013 - 12:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyd, styring af lydniveau - på win 7 installation, med flere brugere

Hej alle.

Min kone og jeg er fælles om 1 bærbar, vi er oprettet med hver vores bruger.

Min kone kører altid med lydniveauet på nul eller har slået den interne højtaler fra.

Jeg kører næsten altid med lyd, og får ikke altid slukket for den.

Jeg skal derfor spørge, om der er nogen som ved, om der findes et program til at styre lydniveauet for hver enkelt bruger.

Hilsen
Mads
Avatar billede websitenewbie Nybegynder
25. juli 2013 - 13:01 #1
er der ikke en mute knap på bærbaren?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2013 - 16:50 #2
Er begge brugere administratorer?
Bruger din kone ikke lyd overhoved?
Hvis ikke kunne man i hendes profil forsøge at bruge mute som der foreslås i #1 eller prøve at deaktivere lydkortet i enhedshåndteringen
Avatar billede Mads Novice
25. juli 2013 - 18:45 #3
Hej websitenewbi og 220661.

Tak for jeres hurtige tilbagemeldinger.
Min kone arbejder stort set altid uden lyd, hvorimod jeg ofte hører musik osv.

Der er mute på den bærbare, men den overstyrer, og virker derfor generelt på alle brugere, og kan derfor ikke hjælpe mig. Det samme gør sig gældende, såfremt jeg deaktiverer lydkortet.

Jeg tænker på, om der er et stykke software 'derude', der kan give mulighed for, at vi her især kan sætte/styre lydstyrken, som vi ønsker den - når vi hver især er logget på.

Hilsen
Mads
Avatar billede Mads Novice
25. august 2013 - 07:44 #4
lukker selv
Avatar billede Mads Novice
25. august 2013 - 07:44 #5
lukker selv