Avatar billede Mads Novice
30. marts 2006 - 11:08 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fil-kopiering samtidig - på 2 drev , uden Mirror

Hej Alle.

Min disk er partitioneret i C & D.

Når jeg gemmer en fil i f.eks. Word eller Excel på Drev C (default), har jeg behov for, at den samtidig kopieres/gemmes i min dokumentmappe på D.

Kan det lade sig gøre softwaremæssigt, eller er løsningen at købe yderligere en harddisk, og så køre Mirror?

Hilsen
Mads
Avatar billede bjuhl Nybegynder
30. marts 2006 - 12:38 #1
Programmet Viceversa kan dette. Søg på Google
Avatar billede Mads Novice
30. marts 2006 - 13:36 #2
Virker perfekt.
Såfremt et plug-in til Office-parken havde de samme funktioner, ville det være ultimativt.
Tak for hjælpen.
Jeg forsøger at tildele dig samtlige point.
Avatar billede nph12 Nybegynder
30. marts 2006 - 13:39 #3
Prøv evt. SyncToy v1.2 og se om det er noget, du kan bruge:-)

SyncToy v1.2
http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?displaylang=en&categoryid=4