oasen

profile picture

Oprettet: 24. marts 2001 kl. 05.37

Niveau: Nybegynder

Oprettede spørgsmål: 391

Kommentar skrevet: 3.685


Se spørgsmål hvor oasen har deltaget

Spørgsmål oprettet af oasen

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Dørhøjttalere i en Skoda Octavia Af oasen i Fri debat 6 20/08/200301:15 -
Indlæs en side i en iframe ved onLoad Af oasen i JavaScript 5 14/08/200314:44 -
Ventetekst mens en side afvikles Af oasen i ASP 3 14/08/200306:13 -
Regler omkring donation Af oasen i Andre onlineløsninger 5 12/08/200304:06 -
Afspil WMV-fil i hvad? Af oasen i Musik & videoafspillere 8 10/08/200316:46 -
Hent flere



Premium
Hårde år forude for kinesiske tech-selskaber: Joe Biden ser ud til at fastholde hård kurs mod Kina
Med en nye præsident i Det Hvide Hus kommer en ny Kina-politik. Men umiddelbart ser Joe Biden ud til at fastholde Donald Trumps hårde kurs mod Kina.
Computerworld
Nokia tog afsked med tusindvis af ansatte efter kæmpe nedtur: Sådan går det for dem i dag
Mere end 21.000 forlod Nokia under selskabets nedtur, som også ramte hårdt i Danmark. Nu har forskere undersøgt, hvordan det er gået for de tidligere Nokia-folk.
CIO
Podcast: Hos Viking Life-Saving Equipment er it gået fra at være backend til at være noget, som kunderne spørger aktivt efter
Podcast, The Digital Edge: Viking leverer en stadig større del af deres produkt som en tjeneste. Som en del af tjenesten tager Viking ansvar for sikkerheden ved at levere, dokumentere og vedligeholde det nødvendige sikkerhedsudstyr. Hør hvordan Henrik Balslev senior digital director hos Viking har løftet den opgave.
White paper
Sådan outsourcer du effektivt – og undgår fælderne
Nogle outsourcer for at minimere omkostningsniveauet, andre for at skaffe ressourcer og spidskompetencer, der er svære at skaffe lokalt – eller af en helt tredje årsag. Der er dog talrige forhold, der er gode at afdække, før man overhovedet begynder at lede en outsourcingudbyder. Man skal klarlægge egne projektbehov samt de spørgsmål og krav, man vil stille samt indsamle viden og erfaringer om, hvordan samarbejdet indledes, drives og styres optimalt. Dertil skal man kende til de hyppigste faldgruber, der kan få et ellers lovende outsourcingsamarbejde til at køre i grøften.