Avatar billede krillo Nybegynder
10. september 2007 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Hvordan får jeg copmuteren til at tro jeg er i USA

der er mange services jeg gerne vil bruge - men der skal man være amerikaner - hvordan overbeviser jeg computer/browser/serveren hvor servicen er på om at jeg er fra guds egen land?
Avatar billede majbom Novice
10. september 2007 - 09:50 #1
kontrolpanel -> internationale og sproglige indstillinger
Avatar billede krillo Nybegynder
10. september 2007 - 10:07 #2
Thats it? vildt
Avatar billede majbom Novice
10. september 2007 - 10:21 #3
jeg ved ikke om servere osv kan se andre steder hvor du befinder dig, måske vha din udbyder, men prøv da at se om ikke det der virker :)
Avatar billede canzer Nybegynder
13. september 2007 - 23:39 #4
du skal have gang noget proxy for at "se ud" som om du er i USA. prøv at tage en google på "free proxy list"
Avatar billede majbom Novice
21. januar 2009 - 10:05 #5
krillo?