Avatar billede krillo Nybegynder
30. maj 2006 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådløs mp3 overførsel

jeg leder efter en dinge-not der kan overfører musik fra min mp3afspiller til mit anlæg over bluetooth, eller på anden måde der gør at jeg kan bruge min sony walkman NW-HD5 trådløst med mit anlæg..
faktisk det jeg leder efter er sådan en fætter her:
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=150531
bare billigere..
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. juni 2006 - 02:43 #1
bluetooth vil ikke du da de ikke kan sende stereo perfekt endnu,, det nærmeste du kommer er nok det logitech produckt eller Air iTunes
Avatar billede krillo Nybegynder
02. juni 2006 - 07:10 #2
sørens, er der ikke billigere alternativ til logitechs product´?
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 00:09 #3