| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Nokia, Siemens og abonnoment Af linuxgeek i Fri debat | 21 | 07/04/200220:42 | - |
| download spil Af linuxgeek i Fri debat | 6 | 07/04/200220:12 | - |
| Forskellige former for Demokrati! Haster! Af adagio i Fri debat | 26 | 04/04/200216:40 | - |
| Slet filer Af vigg i Andet programmering | 11 | 04/04/200216:08 | - |
| Bill gates IDIOT !?!? Af s.b.a i Fri debat | 30 | 04/04/200214:48 | - |
| MSN på linux ? Af dr.truti i Chat & Messaging | 12 | 01/04/200222:12 | - |
| aprilNAR Af 12705 i Fri debat | 11 | 01/04/200220:07 | - |
| LOL DR's APRILSNAR!!!!! Af linuxgeek i Fri debat | 6 | 01/04/200220:02 | - |
| hvilket program? Af linuxgeek i Fri debat | 7 | 01/04/200219:01 | - |
| Spørgsmål Af linuxgeek i Fri debat | 5 | 01/04/200218:58 | - |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |
| 18/0620:11 | Beskrivelse af hvad der er på billederne Af Strawberry i Mobiltelefoner |