Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. april 2002 - 14:48 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Bill gates IDIOT !?!?

Læs nedenstående fandt det på ComOn.. det er for grineren..hehe...:

I mere end 14 minutter talte Bill Gates i telefonen med en mand, som han troede var den canadiske premierminister Jean Chretien – uden at ane, at Marc-Antoine Audette fra den radiostationen CKMF-FM sad i den anden ende af røret.

Den canadiske radiovært er lidt af en berømthed – ikke mindst takket være hans evne til at efterligne premierminister Chretien’s umiskendelige stemme.

Marc-Antoine Audette arbejdede sammen med sine kolleger i mere end en måned på at arrangere en telefonsamtale med Bill Gates, og det lykkes til sidst at få verdens rigeste mand til at sidde klar ved telefonen den 1. april og modtage et opkald, som han troede kom fra premierministerens kontor.

Audette holdt samtalen i gang i næsten et kvarter med småsnak om den canadiske økonomi og andre banaliteter. Et sammendrag med de mest interessante tre minutter af samtalen kan hentes på nettet.

”Premierministeren” inviterer Gates til at besøge ham i Canada, og Microsoft-chefen fortæller at han kommer til landet i august. Audette fortæller at de kan mødes i Chez Pare – en berømt stripklub i Montreal – hvilket ikke ringer en klokke hos Gates.

Radioværten beder Gates om at vente, mens han forsøger at oprette aftalen i sit pc-kalenderprogram.

”Forbandede computer,” siger Audette. ”Hvilken idiot har opfundet det her lort?” Gates er tavs i røret. Audette spørger til sidst, om Gates er klar over hvilken dag det er, og afslører at han ikke er Chretien.

Lydoptagelsen fra samtalen kan hentes på nedenstående adresse.

I kan høre lidt af samtalen her>>>: http://www.radioenergie.com/ckmf/audio/JUSTICIERS%20MASQUES/justiciers_bill_gates_3_avril02_5m40.mp3
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 14:54 #1
Nu har vi jo ikke resten af historien, så vi aner ikke hvordan denne telefonsamtale er kommet i stand. Hvis Gates' sekretær har viderestillet opkaldet til hans kontor med kommentaren om at det var Canadas premierminister, så har Gates jo handlet i god tro - er det så ikke lidt voldsomt at kalde ham idiot?
Svarer vel til, at en af dine gode venner fortæller dig en løgn og bagefter griner af at du troede på den. Men hvorfor skulle du ikke tro på det? Personen er din ven, så hvorfor skulle han lyve?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. april 2002 - 14:55 #2
hmmm, man er en idiot hvis man ryger på en aprilsnar, så kender jeg mange idioter, inkl. mig selv
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 14:56 #3
Ja, har vi ikke hele tiden vist at han er en nar, prøv da at se hvad Microsoft er kommet frem til! Ud over hans talent til at snyde folk (få dem ti at købe Windows) kan han (samt de andre i Microsoft) da ikke finde ud af noget!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. april 2002 - 15:01 #4
Ok ja..Det var lidt "voldsomt" sagt af mig (Idiot)...Så det trækker jeg da tilbage igen ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. april 2002 - 15:01 #5
:-)
Avatar billede darkside Nybegynder
04. april 2002 - 15:02 #6
Hm der er noget om snakken :)
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=11046

Lidt idiot må han da være... :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 15:03 #7
hemning : Ikke finde ud af noget? Jeg vil nu sige, at det faktum at over 90% af alle verdens workstations bruger windows vidner om visse evner hos MS - men det er måske bare mig.
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 15:04 #8
Det er jo lige det jeg sagde ;o) De kan ikke andet end at snyde folk til at købe dyre produkter med tonsvis af fejl :o(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. april 2002 - 15:05 #9
og der er ikke fejl i andres produkter??
Avatar billede otis Nybegynder
04. april 2002 - 15:06 #10
min mor ringede til mig og sagde min server var gået ned ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 15:06 #11
Nejnej... slet ingen - for eks. Linux er så let at installere som at klø sig i bagen. :)
04. april 2002 - 15:07 #12
>> "De kan ikke andet end at snyde folk til at købe dyre produkter med tonsvis af fejl :o("

Hvad bygger du på? De snyder da vidst ingen til at købe deres produkter? At det så kan være fordi der er nogle programmer som kun kan kører på Windows er en anden sag?
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 15:07 #13
hemning : Kig på mængden af kode der skal til et system som Windows... synes du så ikke der er relativt få fejl?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. april 2002 - 15:09 #14
og det er jo op til en selv om man vil købe....
men eftersom der er så stor udbredelse af Microsofts produkter, må de jo kunne bare lidt, eller er det bare fordi jeg også har ladet mig snyde til at købe deres fejlbefængte møgprodukter
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. april 2002 - 15:10 #15
morsomt :) fed joke!!!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. april 2002 - 15:34 #16
Ja jeg har det også lidt uldent med det der.

Det er ligesom når man ser et "Kunstværk" der består af 2 orange pletter og een rød.

Men når man så hører at værket er solgt for 1.5 millioner kroner kan man da ikke andet end indrømme at den kunstner er søreme dygtig :-)

mvh JakobA
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
04. april 2002 - 19:20 #17
Hey fed nok. Ka' jeg lige få Hr. Gates telfon-nummer?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. april 2002 - 20:11 #18
LoL !...
Avatar billede j0ker Nybegynder
04. april 2002 - 20:18 #19
Der er jo ingen af jer der kan stå ved det i siger... trist.
s.b.a. starter med at kalde Bill Gates en idiot og derefter trækker han det tilbage igen, fordi at andre ikke har samme opfattelse.....
Avatar billede swordcat Nybegynder
04. april 2002 - 20:36 #20
Joker du har sku ret :O)
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 20:54 #21
Jeg trækker squ ikke mit tilbage!!!
Bill Gates er en nar!!!
Det eneste Microsoft har overlevet på er på rovdrift og prisaftaler med Intel, samt de fleste motherboardproducenter!!!
Indenfor computerbranchen er der 3 fratale fejltrin:
1. Microsoft's bremsning af udviklingen!
2. Blå fejlskærm - alle de lorte fejl i Windows, ikke kun "BLÅ FEJLSKÆRM"!
3. At Commodore tog udviklingspenge fra Amiga's kasse og brugte det på deres Windows PC'er - nu er Amiga heldigvis snart med på topklassen igen, med AmigaOS 4.0 samt AmigaDE :o) [ www.amiga.com ]

Jeg trækket squ ikke noget tilbage ;o)

Microsoft skulle være navngivet som MicroSucks i stedet for, det ville være mere passende }:o)
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 21:01 #22
hemning : Hvilket OS kører du? :)
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 21:06 #23
Her hjemme kører jeg lige nu en kombination af "Linux Mandrake 8.1" og "Mircosoft Windows 98" ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 21:07 #24
Samt lige lidt Aros - www.aros.org
Avatar billede j0ker Nybegynder
04. april 2002 - 21:44 #25
Nu hentydede jeg også til s.b.a, og det jeg mente med "ingen af jer" det var generelt her på eksperten. Der bliver ændret holdninger og meninger hver eneste gang én person har en anden holdning...
Avatar billede hemning Nybegynder
04. april 2002 - 22:05 #26
Jeg ændrer ikke min holdning :o)
Hvis der var én ting jeg kunne vælge der skulle slettes fra tiden, så skulle det være Microsoft ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. april 2002 - 22:27 #27
moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt...
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. april 2002 - 01:56 #28
Agrees with ztyxx ;o)
Avatar billede hemning Nybegynder
05. april 2002 - 02:00 #29
Hvis det er en hentydning til at jeg benytter Microsoft produkter, men ønsker at Microsoft skulle blive fanget i en tidslomme, der ville impludere, hvorefter Microsoft aldrig ville have eksisteret, så synes jeg ikke at det er dobbelmoralsk, for hvis ikke man kender til skridtet, så synes jeg ikke at man skal sige noget om lortet!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
05. april 2002 - 12:05 #30
Nå...Men så tror jeg, jeg lukker SPM igen !!... ;o)