Avatar billede fagpoler Novice
24. december 2014 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

solhverv

jeg har lavet en kalender i excel og kan se at sommer Solhverv er 20-06 eller21-06 og vinter solhverv 21-12 eller 22-12

Jeg ved godt at på Bornholm kan det være en dag senere, fordi det kan være efter midnat.

Hvordan regner man det ud, det ser ikke ud til at det går efter skudår?.
Avatar billede ebea Ekspert
24. december 2014 - 14:09 #1
Tag et kig på linket herunder, og få en lille ide, og oplæg til hvordan du placerer disse dage.

http://www.dmi.dk/nyheder/arkiv/nyheder-2014/12/korteste-dag-mandag-paa-bornholm-soendag-i-resten-af-landet/
Avatar billede fagpoler Novice
24. december 2014 - 14:34 #2
Tusind tak jeg har ledt efter det også på DMI men kunne ikke finde det.
Hvis du ligger et svar får du dine point.
Avatar billede ebea Ekspert
24. december 2014 - 14:43 #3
Det var da godt du kunne bruge det.

God jul!
Avatar billede fagpoler Novice
24. december 2014 - 15:25 #4
Tak i lige måde