Avatar billede kisj0807 Nybegynder
02. januar 2015 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth er væk på min pc

Jeg har en aspire v5-571p med windows 8,1 - jeg kan ikke finde bluetooth på min pc.
Under enhedshåndteringer findes den ikke.
Hvad skal til for at installere det?
Det har virket - men jeg har nok været lidt for aktiv med at "fixe" problemet med at bluetooth ikke ville aktiveres.

Inden den blev helt væk, så er knappen til bluetooth bare grå, og kunne ikke aktiveres.

what to do?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 11:23 #1
Har set i nogle tråde om problemet, og som jeg ser det er driveren der skal køre bluetooth en del af wifi driveren. Har du prøvet at gå ind i "fjern program" og se om du kan reparere Wifi driveren herinde? Eller evt se om der er en opdateret driver til enheden?

Prøv at læse "isle's" indlæg i denne tråd:
http://community.acer.com/t5/2014-Archives/Bluetooth-not-working-in-Acer-Aspire-V5-571P-6815-laptop-after/td-p/34323
Avatar billede kisj0807 Nybegynder
02. januar 2015 - 12:22 #2
Det hjalp at afstallere bluetooth og geninstallere - tak
Avatar billede kisj0807 Nybegynder
02. januar 2015 - 12:23 #3
Det hjalp at afinstallere bluetooth og installere igen -tak
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 13:59 #4
Velbekomme.
Det var fint du fik løst problemet :-)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1