Avatar billede anders-kaas Novice
12. januar 2015 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Error 438

Hej

Jeg har et regneark, der pludselig viser Run-time error 438

Det har virket fint indtil nu og hvis jeg åbner et gamlet ark, der er udfyldte vises det nu også denne fejl.
Det er et ark med en del knapper, lister osv.
Det er både oprettet og jeg bruger stadig Excel 2010.
Håber på et brugbart svar, da jeg er ret presset, som man kan se på pointene :-)

Anders
Avatar billede supertekst Ekspert
12. januar 2015 - 15:32 #1
Avatar billede supertekst Ekspert
12. januar 2015 - 15:35 #2
Ellers må du tydeliggøre hvor i VBA-koden fejlen opstår ved at vise den her via Debug.
Avatar billede anders-kaas Novice
12. januar 2015 - 16:04 #3
Jeg kan ikke komme ind i koden, jeg får valget mellem end og help !
Koden har virket i ca. 1 år nu med næsten dagligt brug
Så koden burde være OK :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
12. januar 2015 - 17:16 #4
Alternativt kan du steppe gennem koden med F8 for at lokalisere fejlen.
I givet fald er du velkommen til at sende filen. @-adressen under min profil.
Avatar billede anders-kaas Novice
27. januar 2015 - 08:34 #5
Hej
Problemet var en sikkerheds update fra windows, de beskrev selv hvad der skulle ændres et par dage efter :-)