Avatar billede Andersson1 Juniormester
22. januar 2015 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails fra Outlook når Cisco AnyConnect Secure Mobility Client er aktiveret

Når jeg på mit job tænder/aktivere, Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, så (som det eneste) bliver Outlook blokeret således, at jeg ikke kan sende og hente mails.
Webmail virker, men er ikke en løsning.
Nogen der har en ide?
Bertram
Avatar billede kurt54 Ekspert
22. januar 2015 - 13:08 #1
Jeg tror det er tilsigtet (sikkerhed) -lokale netværksdrev bliver nok også lukket ned.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2015 - 14:19 #2
det er nok fordi den lukker mail portene.

Common SMTP ports:

SMTP - port 25 or 2525 or 587
Secure SMTP (SSL / TLS) - port 465 or 25 or 587, 2526 (Elastic Email)

POP3 - port 110
Avatar billede Andersson1 Juniormester
21. juli 2015 - 13:49 #3
denne skal lukkes
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester