Avatar billede DJSJ Nybegynder
02. februar 2015 - 15:12 Der er 3 kommentarer

Windows update

Goddag Eksperten.dk.

Da jeg i meget lang tid ikke har kunnet lave automatisk "Windows update" tillader jeg mig at bede om Jeres hjælp.

Jeg har brug for meget præcis føring, da jeg ikke hidtil har kunnet få det til at fungere, når jeg har fulgt løsninger på nettet.

Computeren skriver:" Installer Ny Windows update software."

Når jeg forsøger skriver den "Der kunne ikke automatisk søges efter opdateringer til computeren."  "Fejl Fundet" "kode 800F081F windows update har fundet en ukendt fejl."

Jeg vil være taknemmelig for hjælp til at løse problemet.

Venlig hilsen
DJSJ
Avatar billede andera Novice
02. februar 2015 - 15:18 #1
03. februar 2015 - 05:55 #2
Velkommen til E. ...

Generelt: Hvilket Styresystem ?
Avatar billede DJSJ Nybegynder
05. februar 2015 - 20:43 #3
Hej eksperten mit windovs er windovs 7 64 bit. Det tidligere forslag har jeg også selv prøvet før men installationen kan ikke gennemføres. Jeg har ikke en windovs installations dvd da windovs var instaleret på forhånd da jeg købte computeren fra ny af. Håber at i har nogle andre forslag.
Med Venlig hilsen
DJSJ