Avatar billede predator Nybegynder
03. februar 2015 - 13:02 Der er 1 løsning

27" ekstern skærm på Lenovo T440s via dock registreres ikke

Hej alle eksperter,
har lige fået min ASUS PG278Q ind af døren - den fungerer fantastisk på min stationære, men når jeg forsøger at sætte den til den bærbare afvises den.
Den bærbar påstår at der ikke er en skærm tilsluttet - nogen gode ideer?
Jeg har haft nyeste driver til grafikkort på - både den originale fra Lenovo og den fra producenten... Intel
Så vidt jeg husker kører den bærbare med 2x24" - begge via displayport på arbejde.
Mvh
Christian
Avatar billede predator Nybegynder
09. februar 2015 - 08:57 #1
Oh well - det er åbenbart selve DP porten i ULTRA docken som ikke kan snakke med skærmen - når man bruger mDP direkte i den bærbar med adapter, så fung'er det